FAQ
Aplikacja Zdrowiej
Tak. Wyniki Twoich pomiarów, możesz udostępnić w formacie PDF poprzez e-mail wybranej osoby z poziomu Aplikacji, wchodząc w „Moje raporty”, generując interesujący Cię raport, a następnie udostępniając go przy pomocy ikonki „udostępnij”.
Należy wykonać minimum 230 pomiarów w okresie 90 dni, aby pojawił się przybliżony wynik HBA1c. Pomiary należy wykonywać systematycznie. Zaleca się wykonywanie codziennie 2-3 pomiarów przez okres wspomnianych 90 dni.
Zadzwoń na Infolinię Genexo, pod numer 801 808 818 (dla telefonów stacjonarnych) lub +48 516 203 516 (dla telefonów komórkowych). Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-15:00.
Z przyjemnością udzielimy niezbędnych informacji w zakresie obsługi urządzeń oraz Aplikacji Zdrowiej.
Jeżeli podczas użytkowania napotkałeś jakiś problem, koniecznie nas o tym poinformuj.
Zgłoszenie może zostać dokonane na kilka sposobów:
- bezpośrednio w Aplikacji -> wejdź w Ustawienia konta dostępne w prawym górnym rogu Aplikacji, następnie wybierz Pomóż nam ulepszyć Aplikację,
- telefonicznie pod numerem 801 808 818 lub 516 203 516. Jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-15:00,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email zdrowiej@genexo.pl
- pisemnie na adres: Genexo Sp. z o.o., ul. Zajączka 26, 01-510 Warszawa.
Koniecznie pamiętaj, aby Twoje zgłoszenie zawierało szczegółowy opis problemu:
- co dokładnie się wydarzyło (np. Aplikacja zawiesiła się, nie reaguje),
- podczas wykonywania jakiej czynności (np. podczas dodawania glukometru),
- co było Twoim celem (np. dodanie glukometru).
Numer telefonu potrzebny jest do udostępniania wyników pomiarów Twojemu lekarzowi, który korzysta z dedykowanego oprogramowania GlucoSave Sync, z którym współpracuje Aplikacja Zdrowiej. Twój lekarz otrzymuje wyniki natychmiast po ich udostępnieniu, a podany numer telefonu pozwala mu na szybką identyfikację Twojej osoby i dodanie udostępnionych informacji do Karty Pacjenta, w ramach której prowadzona jest historia Twojego leczenia.
Podczas zakładania konta należy wprowadzić poprawne informacje nt. rodzaju cukrzycy, ponieważ Aplikacja zgodnie z wytycznymi Polskiego Towarzystwa Diabetologicznego, dostosowuje zalecenia ilości wykonywanych pomiarów do Twoich potrzeb. Istnieje również możliwość ręcznej edycji ilości pomiarów, zgodnie z zaleceniami Twojego lekarza.
Tak. W Aplikacji jest możliwość ustawienia przypomnień. Aplikacja daje możliwość aktywacji przypomnień systemowych, dotyczących m.in. wykonania profilu glikemii, półprofilu glikemii, informacji o ilości pozostałych do wykorzystania pasków testowych. Dodatkowe przypomnienia możesz również zdefiniować samodzielnie, w zależności od Twoich potrzeb.
Zgodnie z informacjami, których udzieliłeś w wywiadzie wstępnym, Twoja planowana dzienna ilość pomiarów to 4. Przykładowa informacja ¼ oznacza, że danego dnia został wykonany 1 z 4 zaplanowanych pomiarów.
Kliknij ikonę symbolizującą “koszyk zakupowy”. Zostaniesz przekierowany do e-sklepu www.genexo24.pl , gdzie można zapoznać się z listą dedykowanych urządzeń oraz dokonać ich zakupu.
Wejdź w Ustawienia konta, dostępne w prawnym górnym rogu Aplikacji, następnie Moje urządzenia i wybierz Dodaj dla konkretnego typu urządzenia. W dalszej kolejności postępuj zgodnie ze wskazówkami.
W ramach jednego konta możesz dodać 3 szt. glukometru marki Glucomaxx Connect, 1 szt. ciśnieniomierza marki iXellence Home IT i 1 szt. termometru marki iXellence TEMP IT.
W momencie pierwszego połączenia Twojego urządzenia pomiarowego z Aplikacją Zdrowiej, data i godzina zostanie ustawiona w urządzeniu automatycznie. Datę i godzinę możesz również ustawić samodzielnie na urządzeniu, przed połączeniem go z Aplikacją. W takim przypadku połączenie urządzenia z Aplikacją nie będzie miało wpływu na ustawione ręcznie parametry.
Wartości samych pomiarów pobranych z urządzeń nie można edytować.
Natomiast po naciśnięciu pobranego wyniku, będzie można edytować jego szczegóły, jak również wprowadzić aktywność fizyczną, ilość jednostek insuliny, informacje nt. stresu, zażywania leków i oznaczyć rodzaj wykonanego pomiaru.
Tak. Pobranie wyników z urządzenia do Aplikacji Zdrowiej nie usuwa ich z urządzenia. Twoje wyniki są przechowywane na urządzeniu w ramach jego dostępnej pamięci.
Aby pobrać wyniki do Aplikacji Zdrowiej upewnij się, że Twój telefon ma połączenie z Internetem. W Ustawieniach telefonu sprawdź, czy masz włączone Wi-Fi lub dane komórkowe oraz moduł Bluetooth.
Zdarza się, że starsze modele telefonów z systemem Android nie posiadają wbudowanego systemowo krokomierza, który pomaga nam dokładniej zliczać wykonane przez Ciebie kroki.
Takie telefony korzystają z funkcji akcelerometru, a ten odpowiada za identyfikację zmiany kierunku, oraz prędkości smartfona. To właśnie na tej podstawie obliczana jest ilość kroków i niestety nie zawsze jest ona dokładna.
Jeżeli jesteś w posiadaniu starszego modelu telefonu to wprowadzenie go w ruch wahadłowy (przypominający chód) traktowane jest jako krok. Oznacza to również, że dynamiczne poruszanie ręką, w której trzymasz telefon może wskazać wykonanie kroków.
Bluetooth włącza się automatycznie po usunięciu paska testowego. W prawej górnej części glukometru pojawi się migająca niebieska dioda sygnalizująca włączony Bluetooth, a tym samym gotowość do przesyłania informacji o wykonanych pomiarach do Aplikacji Zdrowiej.